Asarcık Kaymakamı Fatma GÜL Nayman Muhtar eşleri ile Kahvaltı programında bir araya geldi.
Muhtar Eşleri ile sohbet eden Kaymakam Fatma Gül NAYMAN Kahvaltı Sonrası Muhtar Eşlerinin taleplerini dinledi .Akabinde Hatıra Fotoğrafı Çektirdi.
Kaymakam Fatma Gül NAYMAN ikinci programı Halk Eğitimi Merkezi kursiyerlerince hazırlanan sergi açılış programına katıldı.
Program kapsamında İlçemiz Cumhuriyet Meydanında öğrenciler tarafından Spor Kursu, Müzik ve Halk Oyunları gösterileri yapıldı .Programa Belediye Başkanı Şerif KILAĞUZ, Ak parti İlçe Başkanı ilhan GONCA, Asyeg Genel BAŞKAN YARDIMCISI, MUSTAFA ONAT, Samsun Asarcıklılar Dernek BAŞKANI Bayram Konuşuk, Hayırsever İşadamları ve Muhtarlar Dernek BAŞKANI mustafa ÖZMERAL, kamu idari amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Sergide açılış kurdelesi kesildi Kaymakam Fatma gül NAYMAN sergiyi gezerek, sergide yer alan resimler hakkında bilgi aldı.
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği sergide Toplam 30 Kursiyer tarafından hazırlanan geri dönüşümden yapılma ürünler, ahşap çalışmaları, el sanatları ürünleri sergilendi. Yöresel yemeği olan keşkek dağıtımı gerçekleştirildi.
Asarcık kaymakamı Fatma Gül Nayman 3. Programı Arıcak Mahallesini ziyaret etti.
Ziyaret kapsamında Arıcak Anaokulunu ve Köy Konağını gezen kaymakam Nayman Mahalle Muhtarı Aydın KORAL’dan mahalle hakkında bilgi aldı.
Kaymakam Nayman’ın 4 programı Asarcık Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen yıl sonu resim sergisi açılışına katıldı.
Açılış kurdelesinden sonra sergiyi gezerek, sergide yer alan resimler hakkında bilgi aldı. Kaymakam NAYMAN sergide emeği geçen öğretmen ve öğrencilere teşekkür etti.
Asarcık Kaymakamı Fatma Gül NAYMAN başkanlığında İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun ŞENSOY ve Okul Müdürlerinin katılımı ile Yıl Sonu Genel Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
Samsun İl Jandarma Komutanlığı Asayiş Şube Müdürlüğü Aile İçi Şiddetle Mücadele ve Çocuk Kısım Amirliği Yetkilileri Asarcık Kaymakamı Fatma Gül NAYMAN’ı Makamında ziyaret ettiler.






































